Debatemner
Nyeste indlæg
Real Madrid-tråden (...
Det nye kampprogram?
E mail til Real Madrid
VM 2010 - Nyheder, a...
er valencia i krise
Egen hjemmeside
Ny på siden :D
La liga manager???
Fifa 09 online
Odds
Flyvende Eto'o
Valencia tråden
ElMadrid.dk
Bilbao tråden.
Football manager 2009
Reklame
Nyhedsbrev
Tilmeld dig nyhedsbrevet her
Online brugere
tobi2949 5 dage
janus14 1 uge
Moussa El-awad 1 uge
bjornson_dream_team 1 uge
Thomaz 2 uger
Mastersucces 3 uger
turbo10 3 uger
Real Madrid Forever 4 uger
gittegunnar 4 uger
Andro 4 uger
Brugerafstemning
Hvem slutter som nr. 3 i La Liga 08/09

Valencia

Sevilla

Villarreal

Atletico Madrid

Andre

Du er nødt til at logge på for at stemme.
Se indlæg
LaLiga.dk | Klubber | Valencia
Side 2 af 2 < 1 2
Forfatter RE: er valencia i krise
Los Merengues
Bruger

Hold: Real Madrid
Lagt på d. 05. april 2008 19:11:52
ronald koeman skrev:
Madridista91 skrev:
Villa og Silva gider da ikke være i Valencia, når de ikke engang kan kvalificere sig til UEFA CUPPEN.

De skal spille i CHAMPIONS LEAGUE

De to klassespillere skal til en bedre klub smiley

F.esk. Real Madrid smiley

HALA MADRID !!!

Hvorfor skulle de tage til Real Madrid , når Real 4 år i træk er røget ud i en ottendelsfinale i CL. Villa og Silva har kontrakt med Valencia til 2010 tror jeg nok, og hvis Real kommer med et tåbeligt bud tager de da ikke afsted

I det mindste er de med i Champions League og det er bedre end at være med i Uefa Cupen. Og det er ikke engang sikkert at Valencia overhovedet kommer med i Uefa Cuppen så hvis jeg var Villa så ville jeg ihvertfald rejse på grund af Koeman og klubbens situation. Og det behøves ikke at være real madrid Villa eller Silva skal hen til det kunne ligeså godt være Chelsea, Manchester United osv. Jeg hader Koeman og hvis nogen spørger hvorfor så er det på grund af de 3 spillere han har fyret og den måde han behandler sine spillere på og synes at man skal fyre ham til sæsonen er slut og hente en anden træner. Jeg er glad for at han ikke er Real Madrid trænersmileysmileysmileysmiley

Real Madrid Campeones en La Liga 06/07

Nutid datid Real for altid
Send privat besked
Los Merengues
Bruger

Hold: Real Madrid
Lagt på d. 05. april 2008 19:15:13
El Siete skrev:
ronald koeman skrev:

Hvorfor skulle de tage til Real Madrid , når Real 4 år i træk er røget ud i en ottendelsfinale i CL. Villa og Silva har kontrakt med Valencia til 2010 tror jeg nok, og hvis Real kommer med et tåbeligt bud tager de da ikke afsted

Altså, helt ærligt. Kan du finde mig et link hvor der står at Real Madrid er kommet med et tåbeligt bud på en spiller de virkelig gerne vil have i deres trøje?

Real Madrid med et tåbeligt bud ?!! hvad mener du Koemann.

Real Madrid Campeones en La Liga 06/07

Nutid datid Real for altid
Send privat besked
ronald koeman
Bruger

Hold: valencia
Lagt på d. 05. april 2008 19:47:01
Flere af jer siger at Villa ikke passer til Real Madrid. Det kunne jeg bare ikke forstå
Send privat besked
ronald koeman
Bruger

Lagt på d. 05. april 2008 19:53:43
Los Merengues skrev:
ronald koeman skrev:
Madridista91 skrev:
Villa og Silva gider da ikke være i Valencia, når de ikke engang kan kvalificere sig til UEFA CUPPEN.

HALA MADRID !!!

I det mindste er de med i Champions League og det er bedre end at være med i Uefa Cupen. Og det er ikke engang sikkert at Valencia overhovedet kommer med i Uefa Cuppen så hvis jeg var Villa så ville jeg ihvertfald rejse på grund af Koeman og klubbens situation. Og det behøves ikke at være real madrid Villa eller Silva skal hen til det kunne ligeså godt være Chelsea, Manchester United osv. Jeg hader Koeman og hvis nogen spørger hvorfor så er det på grund af de 3 spillere han har fyret og den måde han behandler sine spillere på og synes at man skal fyre ham til sæsonen er slut og hente en anden træner. Jeg er glad for at han ikke er Real Madrid trænersmileysmileysmileysmiley

Jeg hader også Koeman, men jeg støtter Valencia for altid
Send privat besked
ronald koeman
Bruger

Lagt på d. 05. april 2008 19:55:33
Los Merengues skrev:
ronald koeman skrev:
Madridista91 skrev:

HALA MADRID !!!

Ja de er i CL og så ryger de ud med det samme. Det kan man ikke kalde for en kongeklub
Send privat besked
Dino Buric
Skribent

Hold: Barca & Depor
Lagt på d. 05. april 2008 20:04:33
22o0-Kay skrev:
VALENCIA = BONDERØVE!!!! HAAHAHAHAAHAHA

du stakkel

Send privat besked
ronald koeman
Bruger

Lagt på d. 05. april 2008 20:18:48
Snak pænt om andre klubber ellers ser jeg ikke nogen grund til du er på siden. Håber virkelig du får et gult kort for det du siger om andre klubber
Send privat besked
ronald koeman
Bruger

Lagt på d. 06. april 2008 21:46:50
Det er forfærdeligt vi taber til Murcia. Katastrofe
Send privat besked
Visca Barca
Bruger

Hold: FC Barcelona
Lagt på d. 06. april 2008 22:46:13
jeg vil bestemt mene at valencia er i krise.. godt nok er de i pokal finalen, men de spiller piv ringe i ligaen og at tabe til murcia er jo direkte til grin... de har et hold med potentiale til mesterskab, og så rodder de i midten af tabellen.. det er ikke godt nok..

Visca Barca Visca Catalunya.
Mes Que Un Club.
We Love You Messi(as)
Barcelona paradis for livsnydere.
Send privat besked
Duncanovic
Bruger

Lagt på d. 17. marts 2010 23:59:33
Stop dog smiley. David Villa og David Silva har forlænget til 2014 for længe siden, David Villa er loyal for sin klub og skifter helst sikkert ikke! Han er snart 29? Han bliver hos os!
Send privat besked
Side 2 af 2 < 1 2
Spring til debat:
Chart.dk
Copyright © 2007-2008 LaLiga.dk - Powered by PHP-Fusion